perjantai 13. tammikuuta 2017

Ensimmäinen Bettebox


Ensimmäinen Bettebox oli taas vaellellut aikansa postin syövereissä, mutta päätyi lopulta käsiini. Bettebox on siis Livbox, mutta uudella nimellä. Minun täytyy nyt sanoa, että en todellakaan ole ihastunut nimeen... Nimen pitäisi kuulemma olla viittaus Bette Davisiin, mutta minulle siitä tulee mieleen homssuinen keski-ikäinen tantta. Se ei ole nimi, mikä inspiroisi minua tilaamaan yllätyskosmetiikkapakettia...


Myös laatikko on vähän eri näköinen, tämän suhteen minulla on ihan neutraalit fiilikset. Ihan ok, kuten oli edellinenkin. Sanon kuitenkin sen verran, että aina toisinaan himoitsen Look Fantasticin boksia ihan vain siksi, että siinä on niin mielettömän hienoja laatikoita, joten olisihan se hienoa, jos näissäkin olisi. En esimerkiksi aio ikinä luopua Look Fantasticin joulukalenterilaatikosta ja koska Livboksit(Betteboksit!!) ovat käytännöllisen kokoisia, olisi kiva, jos ne olisivat vähän edustavamman näköisiä. Mutta loppujen lopuksi se on vain laatikko. :)


Myös kortti oli uudistunut, sitä pidin vähän sekavana... Mutta eipä sekään niin suuri juttu ole, tärkeämpää on sisältö:

Ihka ensimmäinen Betteboksi sisälsi 4 täysikokoista tuotetta ja yhden (kuitenkin ilmeisesti tällaisenaankin myynnissä olevan) näytekokoisen tuotteen. Koska boksin matka luokseni kesti näin kauan, olin katsonut sisällön netistä ja tiesin jo ennalta, ettei tämä ole minun boksini.


Boksissa oli kaksi meikkituotetta, Maybelline Falsies Push Up Drama Angel Mascara (ovh 15,90 €) ja Manna Kadar Paradise Blush poskipuna (ovh 19 usd eli noin 17, 85 €).  Ripsari menee ilman pohdintaa kiertoon, poskipunasta en oikein tiedä... Pelkään poskipunaa, pelkään näyttäväni naurettavalta sitä käytettyäni, joten ehkä joku muu saisi tästä enemmän iloa kuin minä. Pakkaus myös on todella kämäinen hinnan huomioiden...

Meikit eivät oikein ole minun toivetuotteitani, käytän lähes aina samoja meikkejä ja kun ne loppuu, ostan uudet samanlaiset tilalle. Täytyy nyt kuitenkin sanoa, että sekä elämäni ainoa ripsari että elämäni ainoa huulipuna ovat molemmat Livboksista peräisin, joten ehkä minun pitäisi antaa näille tilaisuus. Se vain, että kun olen elämäni aikana löytänyt yhden ripsarin, josta pidän, on todennäköisyys toiselle aika pieni ja kokeiltua ripsiväriä ei voi antaa eteenpäinkään.

Lisäksi boksissa oli kaksi hiustenmuotoilutuotetta. Näille en valitettavasti edes harkitse antavani tilaisuutta. En halua laittaa mitään puhtaisiin hiuksiini, enkä todellakaan kaipaa lisää tuuheutta.
Tresemmén Max the Volume Root Lift & Texture Foam muotovaahto (6,90 €) lupaa antaa maksimaalista ja pitkäkestoista tuuheutta. Minä uskon olevani muutenkin puoliksi peikosta periytynyt, joten lisätuuheus on vihoviimeinen asia, mitä hiuksiini haluan.
Evon Root Canal tyvisuihke taas "...antaa hiuksille ryhtiä ja rakennetta. Parantaa hiusten hallittavuutta. Sopii erityisesti hennoille ja ohuille hiuksille". Edelleen, hennot ja ohuet minun hiukseni eivät ole. Muutenkin, rakastan sitä, miltä puhtaat hiukset tuntuu ja hiukset ovat myös minussa suunnilleen ainoa fyysinen piirre, johon olen ihan tyytyväinen, joten tämä ei vain ole minun tuotteeni. 200 millilitraa maksaisi 27 euroa, joten 50 millilitran arvo on 6, 75 €.


Ja lopuksi sitten se yksi tuote, josta pidin eli Lumenen tasapainottava 24 H kosteusvoidegeeli (ovh 19,90 €). Pidän Lumenen voiteista, joskaan yksikään Lumenen mattapintaa lupaavista voiteista ei ole koskaan toiminut minulla, vaan olen ollut kuin öljyssä uinut. Kuitenkin oli mukavaa saada tämäkin testiin!
Boksin kokonaisarvo oli tällä kertaa 67, 50 €, mutta minulle jää vain tuo Lumenen voide, mikä sekin on jo yksinään arvokkaampi kuin boksi. Josta en kylläkään maksanut, koska sain sen pisteillä.
Olen miettinyt bokseiluni jatkoa jo pitkän aikaa ja tuskaillut sitä täälläkin... En ole  pitkään aikaan innostunut boksin sisällöstä ja minusta tuntuu, että ainoa syy, miksi vielä tilaan boksia, on se, että pelkään, että jos lopetan, sitten tuleekin ihan huippu boksi ja minua harmittaa... En pidä boksia kalliina, varsinkaan kun itse maksan vain 13, 90 € /kk ja pisteitäkin saa sen verran, että aina toisinaan saa ilmaisen boksin ja minusta sisältö kyllä aina on hyvinkin hintansa arvoinen. Mutta huomaan lähes kauhulla odottavani seuraavaa kuivashampoopulloa ja liukuvoidetta...
Se ei ole boksin vika, mutta koska en käytä mitään hiusmuotoilutuotteita ja meikkaan vain vähän ja hyvin neutraalisti, minulle kertyy aika paljon tuotteita, joille ei vain ole käyttöä. Tokihan ne voi antaa eteenpäin ja annankin, mutta huomaan aina ennen boksin tuloa ajattelevani, että mitäs minä nyt tarvitsisin lisää tässä kuussa...
Ajattelin myös, että tähän olisi hyvä lopettaa, koska tilasin Livboksin ihan silloin alussa ja nyt nimi on vaihtunut ja Livbox kuollut ja kuopattu. Edelleen hiukan epäröin, mutta ainakaan vielä en ole uusinut tilaustani. En todellakaan tiedä, mitä tehdä...
Mutta tässä oli nyt kuitenkin ensimmäinen Bettebox, ehkä näitä esittelyjä vielä tulee, ehkä ei... :)
Ihanaa vuotta 2017! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti